Mynet Sohbet

Sizlere bu yazımda mynet söyleşiya da eski mynet söyleşi gibi { arama | taha i } terimleri hakkındaazıcıkbilisatmak istiyorum. Arkadaşlar, sizin bildiğinizi herkes biliyor, söyleşiya da chat denilince akla hep mynet söyleşiyahut buna benzeşim kelimeler geliyor. Nedeni ise mynet söyleşi sitesinin Türkiye’de bu işin ilklerinden olması. Öyle kalıcı bir ağıl geldi ki yıllardır tam siteler bu kelimeler üzerine çalışıyor. Evet, { arama | taha i } hacmi okunuşuçokamaçokgüçlü olan bu sözamacıylasayısız makaleler, okunuşubenzeri domainler üzerine İnte et üzerinde binlerce mynetsohbet gibi sitelere rastlarsınız ki, şaşırır kalırsınız. Benim şahsi görüşüm, nevmit bir çabadır bu, geleceği olmayan bir çalışma. Niye derseniz? arkadaşlar mynet söyleşi yazarak { arama | taha i } yapanların %9o’ı hakikat siteyi arıyor, sizi değil. Yani mynet söyleşi sitesi yazacak okunuşu bu sitede söyleşi edecek. Sizlerin bu kelimelerle kasma yapmanıza gerekyok bence, bilgilendirme yazısı elbetkabilama haydi burası mynet söyleşi sizde girin burada refik edinin demekle bir sonuç elde edemezsiniz. Kısacası bence başkasının davulunu çalmaktan öteye bir şey olmayacaktır. Şunu da belirteyim, elbetiştirakçi bulursunuz, sitenize girişler olurama bu sizi son hedefe götürmez. Sadece mynet söyleşibenzeri bir site olarak kalırsınız, güçlü yıllar geçse okunuşu bu hephakeza olacaktır. Çakma bir site ismi ile, hakikat o siteyi arayanlar ile bir şekilde azıcıkgaye alırsınız, ondan öteye okunuşu bence bir şey olmaz. Ben sitemin adını mirctr.org olarak aldım, çokolurya da tehlikeli olur, ama benim olan bu olur. Ve sitemin keywordslerinde falanda hiç söyleşi kullanmadım, kullanmayacağım da. Niye başkalarının çakması olayım ki, egoego olmalıyım diye düşündüm okunuşu bu yollara hiç başvurmadım. Sohbet ise bizim sitede okunuşuçokhoş sohbetler yapılıyor, iştirakçi sayımız da çokmevki da. Marka olunacaksa hakeza olunacak, bence değişik yolu da yok bu işin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rus Kızlarla Görüntülü Sohbet

Arkadaş Sohbet Odaları

Bahis Borsası