Kız Sohbet Odaları

Sohbet edecek kiz refik arıyorum evet da kızlarla chat davranmak istiyorum { arama | taha i } terimlerine müteveccih google okunuşu yüzlerce web sitesi, binlerce okunuşu bu kelimelere müteveccih reklam içerikli yazılar bulabilirsiniz. Bu yazıların hangi kadarı doğru? tartışmaya fazlaaçıkça bir konu. Bana sorarsanız bir çoğu aslı astarı olmayan, yalnızca kullanıcı kazanabilmek hesabına yazılmış yazılardır. Elbette ki kız refik bulabilmek evet da mertrefik bulabilmek farazi ortamda rahatsızlık bir hadise değil. Bu amaca müteveccih yüzlerce hatta binlerce sohbet sitesi vardır. Fakat, öyle kız refik arıyorum demekle okunuşu bu emekolmazbasıcı ki. Gerçek hayatta olduğu gibi faraziyer yuvarı da da platform gerekli, müzakere kabiliyeti mukteza her şeyden öncebirazkibarlık da gerekli. Size orantılıavlu arkadaşı buluyoruz, evlilik sitesi evet da buna benzeşim bir fazla da çöpçatanlık siteleri vardır. Buralarda da tabangaye insanları tanıştırmak, sohbet etmelerini sağlamak, eğer olursa da evlilik yolunda ilk adımı bu sayede atmış olmalarını sağlayabilmektir. Bunlarında hangi kadarı ciddi, hangi kadarı gayrı ciddi üç bilinmeyenli denklem gibi bir şeydir. Malum yalanı bol bir dünyada yaşıyoruz, hele ki sanalda yalanın bini bir para. Bu tür mekanlarda refik seçerken fazladikkatli olunması gerektiğini henüzsabık yazılarımda da belirtmiştim. Sosyal ağlarda bir kadın gibi yazışmak, konuşmakrahatsızlık değil, fark resim, alıcı gibi işleri okunuşuitina ile yapan insanlar var. O yüzden ben diyorum ki dikkat! iyice tanımadan birisine asla hakiki bilgilerinizi vermeyin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Rus Kızlarla Görüntülü Sohbet

Arkadaş Sohbet Odaları

Bahis Borsası